Konwersja w e-commerce
autor: Sebastian Suma, Łukasz Plutecki, Krzysztof Bartnik
format:
data wydania: 2016-10-17
„Konwersja w e-commerce” to książka o tym, co w prowadzeniu sklepu internetowego jest najtrudniejsze.
O tym, jak pozyskiwać ruch do e-biznesu i jak w skuteczny sposób zamieniać go na zamówienia!
Jak na każdym kroku optymalizować ten proces – tak, by odsetek liczby klientów do odwiedzających użytkowników rósł w szybkim tempie i żeby cały czas zwiększać wartość wirtualnych koszyków.
To w naszej ocenie najbardziej aktualne i obszerne (niemal 320 stron!) źródło informacji na tematy najbardziej pożądane przez właścicieli sklepów internetowych.
Poznasz najlepsze sposoby na zwiększenie przychodów i zysków e-sklepu!
Jeżeli chcesz zwiększyć zyski ze sprzedaży w sieci, koniecznie powinieneś zapoznać się z “Konwersją w ecommerce”. Na książkę składa się 13 rozdziałów praktycznej i aktualnej wiedzy dotyczącej prowadzenia i rozwijania sklepu internetowego.
Jest to pozycja obowiązkowa dla wszystkich, którzy zdali już sobie sprawę z tego, że zarabianie na sklepie internetowym nie jest tak proste, jak jego założenie oraz szukają prostych, ale skutecznych rozwiązań optymalizujących sklep i zwiększających sprzedaż. W książce zostały opisane także zagadnienia związane z analizą ruchu oraz promocji w internecie ze szczególnym uwzględnieniem witryn typu e-commerce.
Dzięki książce dowiesz się m.in.:
- Jak zwiększyć konwersję - jak ją mierzyć w kontekście prowadzenia własnego biznesu online, jakie czynniki on-site i zewnętrzne off-site mają wpływ na współczynnik konwersji, jakie działania podejmować w celu zwiększenia sprzedaży.
- Jak ulepszyć e-sklep - jakie funkcje i moduły mogą zwiększyć konwersje w Twoim sklepie, jak dzięki umiejętnemu doborowi narzędzi poprawić wizerunek i sprzedaż w sklepie.
- Jak analizować e-biznes - jak wykorzystywać popularne narzędzia analityki webowej do analizy skuteczności sprzedaży oraz działań marketingowych. Poznasz najważniejsze raporty analityczne niezbędne w analizie własnego biznesu
Jak każdy, tak i Ty potrzebujesz wskazówek, które wyznaczą nowe kierunku rozwojuTwojego sklepu. Nieraz zadajesz sobie pytania: „Czym mam zająć się teraz? Które zmiany czy poprawki najbardziej wpłyną na moje zyski? Co mogę zrobić, aby zwiększyć sprzedaż?”. Odpowiedzi na te i inne nurtujące Cię kwestie znajdziesz na kolejnych stronach książki.