Książki

Google Analytics dla marketingowców. Wydanie III

Google Analytics dla marketingowców. Wydanie ...

Autor: Martyna Zastrożna

Analiza. Podstawa działań online Czasy radosnego internetowego marketingu bazującego na wyszukanych hasłach reklamowych, perfekcyjnie przygotowanych grafikach i sprytnych programach lojalnościowych... cóż, nie minęły. W reklamie nadal liczą się pomysł, wykonanie, myślenie o kliencie. Od kiedy jednak ...

32.44 zł (-17.46zł)
kup teraz
Google Analytics dla marketingowców

Google Analytics dla marketingowców

Autor: Martyna Zastrożna

Co i dlaczego klikają ludzie, na których Ci zależy? W świecie tradycyjnego, offline’owego marketingu na zbadanie potrzeb, nawyków i przekonań potencjalnych klientów wydaje się krocie. Organizowane są drogie testy, grupy fokusowe i badania ankietowe, które mają pomóc ...

39.90 zł
kup teraz
Godzina dziennie z mobile marketingiem

Godzina dziennie z mobile marketingiem

Autor: Rachel Pasqua, Noah Elkin

Urządzenia mobilne nieodłącznie towarzyszą dziś wielu użytkownikom. Ludzie poświęcają sporo czasu na pracę z tabletami i smartfonami. Zastanawiasz się, jak zareklamować się w tym gronie? Potencjalnych sposobów jest wiele: SMS-y, reklama mobilna, kody QR, strony przygotowane pod kątem mniejszych ekranów... ...

69.00 zł
kup teraz
Godzina dziennie z Web Analytics. Stwórz dobrą strategię e-marketingową

Godzina dziennie z Web Analytics. Stwórz ...

Autor: Avinash Kaushik

Naucz się myśleć jak użytkownik witryny Poznaj i zastosuj zaawansowane techniki analityczne Wykorzystaj gotowe rozwiązania do pomiaru stron Czy potrafisz odpowiedzieć na pytanie, ile osób dziennie odwiedza Twój serwis lub blog? Jak długo przebywają w Twoim sklepie i która strona przyciąga najwięcej ...

89.00 zł
kup teraz
Godzina dziennie z e-mail marketingiem

Godzina dziennie z e-mail marketingiem

Autor: Jeanniey Mullen, David Daniels

>> Możesz kupić w zestawie: Godzina dziennie z Web Analytics, SEO i e-mail marketingiem Zaplanuj skuteczną kampanię e-marketingową Jak opracować skuteczną strategię e-marketingową? Jak przygotować e-maile z nagraniami wideo i audio? Jak stosować analizę danych internetowych, aby zwiększyć ...

59.00 zł
kup teraz
Google Website Optimizer. Przewodnik

Google Website Optimizer. Przewodnik

Autor: Bryan Eisenberg, John Quarto-vonTivadar, Brett...

Sprawdź, czy Twoja witryna nie może być jeszcze lepsza! Jak przeprowadzić pierwszy test w dziesięć minut? Jak definiować cele i parametry testów? Jakie błędy możesz popełnić? Google Website Optimizer jest darmowym narzędziem, które pozwoli Ci zwiększyć dochody z Twojej strony WWW. Dzięki ...

59.00 zł
kup teraz
Growth Hacker Marketing. O przyszłości PR, marketingu i reklamy. Wydanie rozszerzone

Growth Hacker Marketing. O przyszłości PR, ...

Autor: Ryan Holiday

Stwórz samoczynną maszynę marketingową! Dopasowanie produktu do rynku, czyli co jest potrzebne Twoim klientom Odpowiedni dobór narzędzi, czyli jak przekazać najważniejszy komunikat Odkrywanie zalet wirusowości, czyli w jaki sposób wykorzystać efekt skali Kim, u diabła, jest growth ...

34.90 zł
kup teraz
Grywalizacja. Mechanika gry na stronach WWW i w aplikacjach mobilnych

Grywalizacja. Mechanika gry na stronach WWW i ...

Autor: Gabe Zichermann, Christopher Cunningham

Zakoduj grywalizację w umysłach swoich klientów! Na rynku aplikacji jest już tak ciasno, że nowy produkt musi być zaskakujący, nowatorski i atrakcyjny, a ponadto gwarantować dużo przyjemności z użytkowania. Dopiero wtedy ma szansę konkurować z innymi, dostępnymi wcześniej. Warto więc zastanowić się nad ...

39.00 zł
kup teraz
Internet a prawo - jak się nie potknąć? Poradnik dla twórców

Internet a prawo - jak się nie potknąć? ...

Autor: Tomasz Palak

Jak nie wywalić się o paragraf Jeżeli jesteś aktywny online, szczególnie jeśli zarabiasz w świecie wirtualnym, musisz być czujny. I świadomy tego, co wolno, a czego absolutnie nie można robić z cudzym dziełem. Niektóre kwestie są oczywiste: nie należy kopiować, posługiwać się bez zgody ...

30.08 zł (-16.92zł)
kup teraz
Inteligencja finansowa. Co przedsiębiorca musi wiedzieć o liczbach

Inteligencja finansowa. Co przedsiębiorca ...

Autor: Karen Berman, Joe Knight, John Case

Prowadzenie własnego biznesu wymaga wiedzy o finansach. Opieranie się wyłącznie na intuicji wpędziło w tarapaty wiele obiecujących przedsięwzięć. Nawet jeśli nie ma problemów z przychodami, pieniądze się rozchodzą i kolejne okresy rozrachunkowe kończą się stratą. Opanowanie zasad rachunkowości ...

49.28 zł (-27.72zł)
kup teraz