
Internetowi Milionerzy czyli jak zdobyć ...
Autor: Scott C. FoxPoznaj sekrety internetowych milionerów Zarabiaj na swojej pasji Wykorzystaj skuteczne strategie Poznaj drobne cienie i imponujące blaski e-biznesu Chcesz zrobić więcej, niż tylko surfować po sieci? Scott Fox pomógł w powstaniu BillOReilly.com i zrobił z tej witryny maszynkę do robienia pieniędzy. Jego ...

Dzięki nowoczesnym technologiom informatycznym najlepsze przedsiębiorstwa są w stanie w krótkim czasie udostępnić nowy produkt, zmienić strategię, zredukować koszty i osiągnąć gigantyczne zyski. Po przeczytaniu tej książki każdy polski przedsiębiorca będzie konkurencyjny na wspólnym rynku Unii ...

Jak zarabiać na kryptowalutach
Autor: Tomasz WaryszakWitaj na nowym wspaniałym rynku "Kryptowaluty" - ten termin brzmi nieco tajemniczo, ale i wielce obiecująco. Wielu inwestorów nadal nie w pełni pojmuje mechanizm funkcjonowania kryptowalut, jednak niemal każdy rozważa, czy warto się nimi zainteresować. Czy te cyfrowe waluty są prawdziwą, nową ...

Jak zarabiać na kryptowalutach. Wydanie II
Autor: Tomasz WaryszakWaluty wirtualne, ale zyski - jak najbardziej realne! Kryptowaluta - ten termin brzmi nieco tajemniczo, ale i niezwykle obiecująco. Wielu inwestorów nadal nie w pełni pojmuje mechanizm funkcjonowania kryptowalut, jednak niemal każdy rozważa, czy warto się nimi zainteresować. Czy te cyfrowe waluty są ...

Jak zarabiać na blogu i pozostać sobą
Autor: Ruth SoukupWYDANIE II ROZSZERZONE Bestseller Amazonu! Rozwiń biznesowy potencjał swojego bloga! Treść i prezentacja, czyli jak zaintrygować, zachwycić i olśnić czytelnika bloga Plany i strategie rozwoju, czyli jak zachęcić ludzi, żeby Cię odwiedzali Kochane pieniążki, czyli jak zadbać o zyski z reklam, ...

Jak zarabiać w mediach społecznościowych. ...
Autor: Jamie Turner, Reshma ShahPodręcznik numer 1 w zakresie rentownego marketingu w mediach społecznościowych — zaktualizowany o nowe strategie, taktyki i porady! Podstawowe zasady i konkretne działania Skup się na tym, co ważne: na przychodzie i ROI :: wszystkie działania w mediach społecznościowych powinny mieć jeden cel: zysk. W ...

Growth Hacker Marketing. O przyszłości PR, ...
Autor: Ryan HolidayStwórz samoczynną maszynę marketingową! Dopasowanie produktu do rynku, czyli co jest potrzebne Twoim klientom Odpowiedni dobór narzędzi, czyli jak przekazać najważniejszy komunikat Odkrywanie zalet wirusowości, czyli w jaki sposób wykorzystać efekt skali Kim, u diabła, jest growth ...

Grywalizacja. Mechanika gry na stronach WWW i ...
Autor: Gabe Zichermann, Christopher CunninghamZakoduj grywalizację w umysłach swoich klientów! Na rynku aplikacji jest już tak ciasno, że nowy produkt musi być zaskakujący, nowatorski i atrakcyjny, a ponadto gwarantować dużo przyjemności z użytkowania. Dopiero wtedy ma szansę konkurować z innymi, dostępnymi wcześniej. Warto więc zastanowić się nad ...

Internet a prawo - jak się nie potknąć? ...
Autor: Tomasz PalakJak nie wywalić się o paragraf Jeżeli jesteś aktywny online, szczególnie jeśli zarabiasz w świecie wirtualnym, musisz być czujny. I świadomy tego, co wolno, a czego absolutnie nie można robić z cudzym dziełem. Niektóre kwestie są oczywiste: nie należy kopiować, posługiwać się bez zgody ...

Inteligencja finansowa. Co przedsiębiorca ...
Autor: Karen Berman, Joe Knight, John CaseProwadzenie własnego biznesu wymaga wiedzy o finansach. Opieranie się wyłącznie na intuicji wpędziło w tarapaty wiele obiecujących przedsięwzięć. Nawet jeśli nie ma problemów z przychodami, pieniądze się rozchodzą i kolejne okresy rozrachunkowe kończą się stratą. Opanowanie zasad rachunkowości ...