
Internetowi Milionerzy czyli jak zdobyć ...
Autor: Scott C. FoxPoznaj sekrety internetowych milionerów Zarabiaj na swojej pasji Wykorzystaj skuteczne strategie Poznaj drobne cienie i imponujące blaski e-biznesu Chcesz zrobić więcej, niż tylko surfować po sieci? Scott Fox pomógł w powstaniu BillOReilly.com i zrobił z tej witryny maszynkę do robienia pieniędzy. Jego ...

Dzięki nowoczesnym technologiom informatycznym najlepsze przedsiębiorstwa są w stanie w krótkim czasie udostępnić nowy produkt, zmienić strategię, zredukować koszty i osiągnąć gigantyczne zyski. Po przeczytaniu tej książki każdy polski przedsiębiorca będzie konkurencyjny na wspólnym rynku Unii ...

Jak zarabiać na kryptowalutach
Autor: Tomasz WaryszakWitaj na nowym wspaniałym rynku "Kryptowaluty" - ten termin brzmi nieco tajemniczo, ale i wielce obiecująco. Wielu inwestorów nadal nie w pełni pojmuje mechanizm funkcjonowania kryptowalut, jednak niemal każdy rozważa, czy warto się nimi zainteresować. Czy te cyfrowe waluty są prawdziwą, nową ...

Jak zarabiać na kryptowalutach. Wydanie II
Autor: Tomasz WaryszakWaluty wirtualne, ale zyski - jak najbardziej realne! Kryptowaluta - ten termin brzmi nieco tajemniczo, ale i niezwykle obiecująco. Wielu inwestorów nadal nie w pełni pojmuje mechanizm funkcjonowania kryptowalut, jednak niemal każdy rozważa, czy warto się nimi zainteresować. Czy te cyfrowe waluty są ...

Jak zarabiać na blogu i pozostać sobą
Autor: Ruth SoukupWYDANIE II ROZSZERZONE Bestseller Amazonu! Rozwiń biznesowy potencjał swojego bloga! Treść i prezentacja, czyli jak zaintrygować, zachwycić i olśnić czytelnika bloga Plany i strategie rozwoju, czyli jak zachęcić ludzi, żeby Cię odwiedzali Kochane pieniążki, czyli jak zadbać o zyski z reklam, ...

Jak zarabiać w mediach społecznościowych. ...
Autor: Jamie Turner, Reshma ShahPodręcznik numer 1 w zakresie rentownego marketingu w mediach społecznościowych — zaktualizowany o nowe strategie, taktyki i porady! Podstawowe zasady i konkretne działania Skup się na tym, co ważne: na przychodzie i ROI :: wszystkie działania w mediach społecznościowych powinny mieć jeden cel: zysk. W ...

Kody QR zabijają małe kotki! Jak zrazić ...
Autor: Scott Stratten, Alison KramerCzy można zautomatyzować autentyczność? Fotokody na produktach, w gazetach, na samochodach. Szybkie wpisy na Twitterze. Teksty naszpikowane hashtagami. Newslettery wysyłane coraz częściej do coraz większej grupy odbiorców. Mobilne narzędzia marketingowe kuszą wszystkich właścicieli firm. Są stosunkowo ...

Księga Adsów. Twój przewodnik po dżungli ...
Autor: Franciszek GeorgiewFirma w sieci Facebooka, LinkedIna i Snapchata... ... oraz innych mediów społecznościowych. Promowanie swojej biznesowej aktywności w sieci wygląda dziś zupełnie inaczej, niż dziesięć, a nawet pięć lat temu. W każdym razie - wyglądać powinno. Dawno, dawno temu, w czasach, gdy królowały ...

Lean Customer Development. Twórz produkty, ...
Autor: Cindy AlvarezZnaj klienta swego Zweryfikuj swoją hipotezę, rozmawiając z właściwymi osobami. Krok po kroku naucz się prowadzić skuteczne wywiady Customer Development. Rozpoznawaj zachowania klientów, ich problemy i ograniczenia. Na podstawie pozyskanych w ten sposób informacji zbuduj minimalnie ...

Lean management po polsku. Wydanie II
Autor: Tomasz KrólSzczupłe zarządzanie, które działa Lean management, czyli koncepcja zarządzania zakładająca "wyszczuplanie" firmy, u jednych wywołuje gwałtowny entuzjazm, u innych... dreszcz niepokoju. Wezwanie szefa: "Musimy działać bardziej lean!" bywa odbierane jako komunikat: "Będziemy ...