Książki

Media społecznościowe bez ściemy. Jak kreować markę

Media społecznościowe bez ściemy. Jak ...

Autor: Jason Falls, Erik Deckers

Zwiększ swój udział w rynku Poznaj siłę własnej marki Czerp konkretne zyski Strategie nie dla harcerzyków! Jeszcze kilka lat temu marketing w mediach społecznościowych był jak bułka z masłem. Dziś do tego zestawu trzeba dorzucić kilka specjałów, by zwrócić uwagę odbiorców i uzyskać ...

49.00 zł
kup teraz
Metoda Lean Analytics. Zbuduj sukces startupu w oparciu o analizę danych

Metoda Lean Analytics. Zbuduj sukces startupu ...

Autor: Alistair Croll, Benjamin Yoskovitz

Lektura obowiązkowa dla wszystkich zainteresowanych wykorzystaniem analityki w pracach nad nowym produktem i odnoszeniem sukcesów biznesowych bez konieczności wiecznego zgadywania. Peter Yared, dyrektor ds. IT, CBS Interactive To nie jest kolejna książka o liczbach, a rzecz o praktycznych wskaźnikach. ...

79.00 zł
kup teraz
Marketing internetowy. Szybkie łącze z klientami

Marketing internetowy. Szybkie łącze z ...

Autor: Jon Reed

Tę praktyczną i nieocenioną książkę powinien mieć na biurku każdy, kto chce odnosić sukcesy w sieci.Claudio Concha, szef New Media, Big Lottery Fund Wszystko, co musisz wiedzieć, by wypromować swoją firmę w sieci Chociaż "oczywistą oczywistością" jest fakt, że prowadzenie marketingu w internecie to ...

49.00 zł
kup teraz
Biznes społecznościowy. MLM moimi oczami (b2b)

Biznes społecznościowy. MLM moimi oczami ...

Autor: Katarzyna Trawińska

MLM, czyli multi level marketing, polega na dystrybucji produktu lub usługi poprzez alternatywny dla sklepów kanał sprzedaży. Tym kanałem jest sieć dystrybutorów, czyli partnerów, współpracowników, osób, które podjęły współpracę z firmą MLM. Tyle definicji ...

32.44 zł (-17.46zł)
kup teraz
Narzędzia Google dla e-commerce. Wydanie II poszerzone

Narzędzia Google dla e-commerce. Wydanie II ...

Autor: Krzysztof Marzec

Google'owa skrzynka narzędziowa Google - wyszukiwarka, która rządzi światem internetu. A skoro tak, zależy od niej także i Twój byt, jeśli prowadzisz działalność online. Czasy, kiedy wystarczyło uruchomić stronę WWW i grzecznie czekać, aż klienci sami na nią trafią po wynikach ...

39.90 zł
kup teraz
Najbardziej znany Sekret Marketingu na świecie. Zbuduj biznes oparty na rekomendacjach (projekt b2b)

Najbardziej znany Sekret Marketingu na ...

Autor: Dr Ivan Misner, Mike Macedonio, Ryszard Chmura

Ponadczasowy i niezbędny! “Najbardziej znany sekret marketingu” mówi o wszystkim co powinieneś wiedzieć, robić i planować w celu napędzenia swojego biznesu i bycia o krok przed konkurencją. - BRIAN TRACY, autor ponad 70 książek   Aż 98% przedsiębiorców polega na rekomendacjach ...

44.90 zł
kup teraz
Nie interesuje mnie bycie zwykłym człowiekiem (twarda oprawa)

Nie interesuje mnie bycie zwykłym ...

Autor: Michał Wawrzyniak

Spalona ziemia czy ogród pomników, czyli co chcesz po sobie zostawić? Większość ludzi nie myśli. Nie zastanawia się nad sobą. Ci ludzie tylko żyją — budzą się rano, wychodzą do pracy, odbębniają swoje osiem godzin, potem obiad, prace domowe, buzi-buzi i z powrotem lulu. Do ...

49.00 zł
kup teraz
Nowoczesny e-mail marketing. Uniwersalny, responsywny i skuteczny mailing w HTML-u

Nowoczesny e-mail marketing. Uniwersalny, ...

Autor: Jason Rodriguez

Skuteczne kampanie e-mailowe! E-mail marketing to jedna ze skuteczniejszych i najtańszych form promocji w sieci. Każdego dnia tą drogą wysyłane są niezliczone ilości treści reklamowych. Zastanawiasz się, jak stworzyć unikatową kampanię, która wyróżni się w morzu przeciętnych e-maili ...

34.90 zł
kup teraz
Nowe usługi 2.0. Przewodnik po analizie zbiorów danych

Nowe usługi 2.0. Przewodnik po analizie ...

Autor: Toby Segaran

Wykorzystaj dane z sieci do własnych potrzeb! Internet to nic innego jak gigantyczny zbiór danych. Każdy, kto znajdzie sposób na ich umiejętne wykorzystanie, ma szansę zbudować aplikację, która odniesie światowy sukces. Serwisy randkowe, portale społecznościowe, porównywarki cen ...

54.00 zł
kup teraz
Photoshop dla e-commerce i social media

Photoshop dla e-commerce i social media

Autor: Sebastian Kończak

Obraz wart więcej niż tysiąc słów Jeśli jesteś pracownikiem działu marketingu, właścicielem sklepu internetowego, blogerem czy osobą prowadzącą fanpage na portalach społecznościowych, dobrze wiesz, że aby zainteresować sobą potencjalnego konsumenta, trzeba koniecznie użyć dobrej, przyciągającej ...

49.00 zł
kup teraz