
Szefologika, czyli logika szefowania. Wydanie ...
Autor: Paulina Polko, Roman PolkoCo sprawia, że zostajesz szefem? Kiedy naprawdę kierujesz innymi ludźmi? W którym momencie stajesz się ich liderem, przywódcą, za którym pójdą w ogień? Dlaczego nie dzieje się to w chwili przeprowadzki do nowego biura z napisem: kierownik, dyrektor, prezes, CEO? Jak to możliwe, że ...

Tajniki skutecznych dotcomów. Jak rozwijać ...
Autor: Russell Brunson, Dan KennedyTajniki skutecznych dotcomów. Jak rozwijać firmę w internecie Dziesiątki tysięcy przedsiębiorców sprzedaje swoje produkty i usługi przez internet. Jednak tylko nieduży odsetek zdobywa w ten sposób wystarczająco licznych klientów, a naprawdę niewielu osiąga satysfakcjonujący poziom ...

Komputer PC w nowoczesnej firmie
Autor: Piotr Czarny>> Poznaj warunki zakupu Chyba w każdej firmie można dziś znaleźć komputer. Dzięki wiadomościom z tej publikacji wykorzystasz wszystkie możliwości, jakie otwiera przed nowoczesną firmą zastosowanie technologii informatycznych. Przekonasz się, o ile sprawniej może przebiegać Twoja praca. Usprawnij ...

Tworzenie modeli biznesowych. Podręcznik ...
Autor: Alexander Osterwalder, Yves PigneurPrzewodnik dla wizjonerów, ludzi pragnących wyznaczać własne zasady gry i tych, którzy chcą podważać status quo - dla ludzi, którzy myślą o projektowaniu przedsiębiorstw przyszłości lub zmianie przestarzałych modeli biznesowych! Stworzony przez niesamowitą grupę 470 praktyków z ...

Tworzenie doświadczeń klientów
Autor: Artur Urbański, Lucyna DziewaKażdy z nas od czasu do czasu bywa klientem i w związku z tym jest obsługiwany przez różne firmy. Niektóre opiekują się nami lepiej, inne gorzej. Do tych pierwszych - które trafnie rozpoznają nasze potrzeby i dbają o nasz komfort - wracamy chętniej, do tych drugich jedynie w stanie wyższej ...

Tworzenie najlepszych ofert. Produkty i ...
Autor: Alexander Osterwalder, Yves Pigneur, Gregory B...Pozornie skazany na sukces projekt często kończy się katastrofą. Powodów jest mnóstwo. Może to być błędne zdiagnozowanie oczekiwań klientów lub skoncentrowanie się bardziej na technologiach niż potrzebach przyszłych użytkowników. Nierzadko problemem okazuje się złe zarządzanie ...

Ty w social mediach. Podręcznik budowania ...
Autor: Marcin ŻukowskiTy plus inni ludzie Każdy z nas jest marką. Ja, Ty, on i ona - jesteśmy sobą dla siebie, matką dla córki, ojcem dla syna, dzieckiem dla rodzica, mężem dla żony, szefową dla podwładnego. Twoja marka osobista to Ty plus - czyli Ty oraz otaczający Cię ludzie. Social media to także - ni mniej, ni więcej ...

U mnie działa. Język branży IT. Wydanie II
Autor: Paweł BaszuroPrzeczytaj i zrozum - język branży IT dla każdego Informatyczny żargon dla przeciętnego odbiorcy Praktyczna wiedza o wytwarzaniu oprogramowania Skuteczna komunikacja z przedstawicielami branży IT Jeśli nie mieszkasz w jaskini na końcu świata, komputery prawdopodobnie opanowały już niemal każdy obszar ...

U mnie działa. Język branży IT
Autor: Paweł BaszuroNie rozumiesz języka branży IT? Sięgnij po tę książkę! Opanuj słownik informatyków Poznaj cykl życia oprogramowania Naucz się komunikacji z branżą IT Kto choć raz miał do czynienia z informatykami, wie, że rozmowy z nimi często przypominają kontakty z przybyszami z innej galaktyki. ...

Startup, scaleup, klęska. 42 ścieżki ...
Autor: Jurgen AppeloZakładaniu startupu towarzyszą marzenia. By mogły się spełnić, firma musi się rozwinąć i pomyślnie przejść proces skalowania. O tym, że nie jest to łatwe, przekonało się już wielu przedsiębiorców. Aby się udało, trzeba umieć tworzyć i utrzymywać modele biznesowe, a także wiedzieć, kiedy i ...