Książki

Facebook Graph API. Tworzenie rozbudowanych rozwiązań we Flashu

Facebook Graph API. Tworzenie rozbudowanych ...

Autor: Michael James Williams

Graph API - Lubię to! Jak wykorzystać potencjał 500 milionów użytkowników? Jak zarejestrować własną aplikację na Facebooku? Jakie możliwości kryje ActionScript 3SDK for Facebook Platform? Ponad 500 milionów użytkowników, spędzających 700 000 000 000 minut miesięcznie na jednej witrynie. O czym mowa? O ...

47.00 zł
kup teraz
Firma w Internecie. Poradnik subiektywny

Firma w Internecie. Poradnik subiektywny

Autor: Tomasz Hipsz

Internetowy ocean korzyści i… morze zagrożeń Pod koniec XX wieku wielu przedsiębiorców poczuło zawrót głowy na myśl o możliwościach internetu. Wydawało się, że każda firma z własną stroną (albo jeszcze lepiej z e-sklepem) automatycznie zwiększy swoją wartość i w zasadzie bez ...

39.00 zł
kup teraz
Flash i PHP. Tworzenie systemu e-commerce

Flash i PHP. Tworzenie systemu e-commerce

Autor: Łukasz Piecuch

Połącz znane technologie i stwórz absolutnie wyjątkową witrynę e-commerce! Jak przygotować środowisko pracy i wykorzystać możliwości Flasha oraz PHP? Jak połączyć z sobą elementy różnych technologii, służących do budowy aplikacji internetowych? Jak stworzyć funkcjonalny i atrakcyjny ...

49.00 zł
kup teraz
FOREX dla bystrzaków. Wydanie II

FOREX dla bystrzaków. Wydanie II

Autor: Mark Galant, Brian Dolan

Jak kupować pieniądze i zarobić na tym? Forex. Pod tą sympatyczną nazwą kryje się największy rynek finansowy świata. Kiedyś dostępny tylko funduszom hedgingowym, bankom i międzynarodowym korporacjom, dla niewielkich inwestorów był odległy niczym terra incognita. Jednak wraz z rozwojem internetu ...

23.40 zł (-15.60zł)
kup teraz
Google Analytics w biznesie. Poradnik dla zaawansowanych. Wydanie II

Google Analytics w biznesie. Poradnik dla ...

Autor: Martyna Zastrożna

Najważniejsze narzędzie analityczne Google? Wykorzystaj je maksymalnie. Na 120%! Google Analytics to internetowe narzędzie, które Google oferuje nieodpłatnie każdemu, kto prowadzi działalność online. Dzięki niemu możliwe jest zbieranie i analizowanie danych generowanych przez internautów ...

32.44 zł (-17.46zł)
kup teraz
Google Analytics w biznesie. Poradnik dla zaawansowanych

Google Analytics w biznesie. Poradnik dla ...

Autor: Martyna Zastrożna

Czy wiesz, jak myślą Twoi klienci? Ostatnie lata wiele zmieniły w sposobie, w jaki korzystamy z internetu. Dawniej, by dotrzeć do informacji online, musieliśmy przyjść do domu, uruchomić komputer, odpalić modem i poczekać, aż się połączy. Dziś wystarczy sięgnąć do kieszeni i odblokować smartfon... ...

39.90 zł
kup teraz
Google Analytics. Integracja i analiza danych

Google Analytics. Integracja i analiza danych

Autor: Daniel Waisberg

Aby podjąć dobrą decyzję o rozwoju firmy, trzeba dysponować dobrymi danymi. Zachowania użytkowników, decyzje, które podejmują, ich sposób korzystania z zasobów sieci to nieprzebrana kopalnia danych marketingowych. Ich zebranie, porównanie z danymi pochodzącymi z innych ...

44.90 zł
kup teraz
Google Analytics dla marketingowców. Wydanie II

Google Analytics dla marketingowców. Wydanie ...

Autor: Martyna Zastrożna

Humanista w świecie liczb „Słowa, słowa, słowa” — powiedział Hamlet do Poloniusza w drugim akcie słynnego dramatu, zapytany o to, co czyta. „Liczby, liczby, liczby” — odpowiedziałby na to samo pytanie marketer skupiony na pracy z pulpitem Google Analytics. Byłaby to prawda, ...

39.90 zł
kup teraz
Google Analytics dla marketingowców. Wydanie III

Google Analytics dla marketingowców. Wydanie ...

Autor: Martyna Zastrożna

Analiza. Podstawa działań online Czasy radosnego internetowego marketingu bazującego na wyszukanych hasłach reklamowych, perfekcyjnie przygotowanych grafikach i sprytnych programach lojalnościowych... cóż, nie minęły. W reklamie nadal liczą się pomysł, wykonanie, myślenie o kliencie. Od kiedy jednak ...

32.44 zł (-17.46zł)
kup teraz
Google Analytics dla marketingowców

Google Analytics dla marketingowców

Autor: Martyna Zastrożna

Co i dlaczego klikają ludzie, na których Ci zależy? W świecie tradycyjnego, offline’owego marketingu na zbadanie potrzeb, nawyków i przekonań potencjalnych klientów wydaje się krocie. Organizowane są drogie testy, grupy fokusowe i badania ankietowe, które mają pomóc ...

39.90 zł
kup teraz