
„Konwersja w e-commerce” to książka o tym, co w prowadzeniu sklepu internetowego jest najtrudniejsze. O tym, jak pozyskiwać ruch do e-biznesu i jak w skuteczny sposób zamieniać go na zamówienia! Jak na każdym kroku optymalizować ten proces – tak, by odsetek liczby ...

Michał Sadowski został laureatem Konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2013 w kategorii "Wyjątkowa efektywność przy niskim budżecie". Klik! Rewolucja, która sprzyja przystosowanym Krajobraz po zmianie, jaka dokonała się za sprawą mediów społecznościowych, prezentuje się obiecująco i ...

Sekrety pomiarów w mediach ...
Autor: John LovettWykorzystaj potencjał drzemiący w mediach społecznościowych! Jeszcze niedawno media społecznościowe wzbudzały lekki uśmiech na twarzach prawdziwych PR-owców. Te czasy minęły! Obecnie dla wielu firm takie media to jeden z głównych kanałów budowania wizerunku oraz kontaktów z klientem. Czy możliwe jest ...

Serwisy społecznościowe. Budowa, ...
Autor: Paweł Frankowski, Arvind JunejaDołącz do kreatorów nowych trendów! Stwórz własny serwis społecznościowy! Pierwsze kroki w roli twórcy serwisu -- rodzaje stron, prawo i reklama Skrypty, instalacja i administracja -- PHPizabi, Elgg, Dolphin, Joomla! ABC moderatora i użytkownika -- regulamin, trolle, zakres ...

Serwisy społecznościowe. Projektowanie
Autor: Joshua PorterPoznaj siłę społeczności! Jak skonstruować przyjazny system rejestracji? Jak zwiększyć zaangażowanie użytkowników serwisu? Jak zachęcić ludzi do współpracy? Jeszcze niedawno, aby stworzyć witrynę skupiającą jakąś społeczność, a do tego tętniącą życiem, wystarczyło założyć proste forum. ...

Serwis Web 2.0. Od pomysłu do realizacji
Autor: Gottfried Vossen, Stephan HagemannWszystko, co powinieneś wiedzieć o Web 2.0 Jak poznać, czy serwis jest zbudowany w nurcie Web 2.0? Jakie technologie stosować? Jak wykorzystać sieć WWW do zwiększenia dochodów? "Web 2.0 -- określenie serwisów internetowych powstałych po 2001 roku, w których działaniu ...

Serwisy społecznościowe dla seniorów
Autor: Michał MakarukDowiedz się, czym są serwisy społecznościowe i jak z nich korzystać Poznaj sposoby wyszukiwania znajomych i osób o podobnych zainteresowaniach Naucz się dyskutować na interesujące Cię tematy na forach internetowych Połącz się ze światem, korzystając z komunikatora internetowego Odśwież stare ...

Siła Lucyfera. Ciemna strona copywritingu
Autor: Dariusz PuzyrkiewiczGrzech nie skorzystać z książki, która podaje na tacy siedem głównych metod wywierania wpływu na każdego, zgodzisz się? Okazuje się, że każdy człowiek nosi w sobie pewne pierwotne i bardzo silne pragnienia. Jeśli je rozszyfrujesz i dopasujesz do nich swoje słowa, możesz wywierać silny i ...

Skuteczna reklama na LinkedInie
Autor: Artur JabłońskiDotrzyj z reklamą do profesjonalistów! W zamyśle LinkedIn powstał jako miejsce nawiązywania kontaktów zawodowo-biznesowych. Nie jest tak popularny jak Facebook, nie ma takiej siły rażenia jak Twitter, a jednak - konta na LinkedInie ma dziś 700 milionów osób, a 40% z nich wędruje po ...

Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć ...
Autor: Mirosław SkwarekMagia milionowych zasięgów Wiesz, czym jest TikTok? Jeśli nie, to szybko uruchom swój smartfon, ściągnij na niego tę aplikację i zacznij z niej korzystać, ponieważ - to pewne - Twoi klienci już tam są! Główną funkcjonalnością TikToka jest możliwość nagrywania i rozpowszechniania za ...