
Godzina dziennie z mobile marketingiem
Autor: Rachel Pasqua, Noah ElkinUrządzenia mobilne nieodłącznie towarzyszą dziś wielu użytkownikom. Ludzie poświęcają sporo czasu na pracę z tabletami i smartfonami. Zastanawiasz się, jak zareklamować się w tym gronie? Potencjalnych sposobów jest wiele: SMS-y, reklama mobilna, kody QR, strony przygotowane pod kątem mniejszych ekranów... ...

Godzina dziennie z Web Analytics. Stwórz ...
Autor: Avinash KaushikNaucz się myśleć jak użytkownik witryny Poznaj i zastosuj zaawansowane techniki analityczne Wykorzystaj gotowe rozwiązania do pomiaru stron Czy potrafisz odpowiedzieć na pytanie, ile osób dziennie odwiedza Twój serwis lub blog? Jak długo przebywają w Twoim sklepie i która strona przyciąga najwięcej ...

Godzina dziennie z e-mail marketingiem
Autor: Jeanniey Mullen, David Daniels>> Możesz kupić w zestawie: Godzina dziennie z Web Analytics, SEO i e-mail marketingiem Zaplanuj skuteczną kampanię e-marketingową Jak opracować skuteczną strategię e-marketingową? Jak przygotować e-maile z nagraniami wideo i audio? Jak stosować analizę danych internetowych, aby zwiększyć ...

Google Website Optimizer. Przewodnik
Autor: Bryan Eisenberg, John Quarto-vonTivadar, Brett...Sprawdź, czy Twoja witryna nie może być jeszcze lepsza! Jak przeprowadzić pierwszy test w dziesięć minut? Jak definiować cele i parametry testów? Jakie błędy możesz popełnić? Google Website Optimizer jest darmowym narzędziem, które pozwoli Ci zwiększyć dochody z Twojej strony WWW. Dzięki ...

Druga pensja z sieci. Jak rozpocząć i ...
Autor: David Lindahl, Jonathan RozekZobacz, jakie ciekawe rozwiązania przedstawili Czytelnicy - inżynierowie okazji! Skuteczne taktyki tworzenia i sprzedawania ciekawych produktów w internecie Wspaniałe źródła potencjalnych klientów Dobre relacje, które zwiększają zyski Sekrety spirali dochodów Pomocne wskazówki, pozwalające szybko i łatwo ...

Dzielenie tortu. Jak rozdysponować udziały ...
Autor: Mike MoyerDowiedz się, jak nie stracić na podziale udziałów w Twojej nowej firmie! Najważniejszy jest oczywiście pomysł. Jeśli jesteś autorem świetnego pomysłu na firmę, która może podbić świat (albo chociaż uczynić życie przyszłych klientów nieco łatwiejszym), powinieneś wszelkimi siłami ...

E-biznes. Projektowanie dochodowych serwisów
Autor: Lance Loveday, Sandra NiehausZbuduj profesjonalny serwis e-biznesowy! Jak zaprojektować komercyjny serwis? Jak wykorzystywać statystyki witryny? Jak pozycjonować stronę? Prowadzisz sklep internetowy? A może dopiero chcesz założyć swój e-biznes? Niewątpliwie robisz to, aby uzyskać satysfakcjonujący Cię dochód. Intuicja podpowiada, ...

Nowoczesne technologie teleinformatyczne zmieniają otaczający nas świat w zawrotnym tempie. Zmiany dotyczą wszystkich dziedzin naszego życia: pracy, nauki, robienia zakupów, stosunków społecznych, prowadzenia interesów, a nawet religii. Książka ta ma za zadanie przybliżyć czytelnikowi najważniejsze ...

E-biznes. Poradnik praktyka. Wydanie II
Autor: Maciej DutkoPostaw na biznes w sieci! Sugestywność przede wszystkim, czyli jak subtelnie uwieść, zdobyć i zatrzymać dobrego klienta Taniec na linie, czyli jak nie popełnić głównych grzechów sprzedawcy internetowego Spełnianie ukrytych marzeń, czyli idealna komunikacja z klientem Sprzedaż internetowa, prowadzona ...

Biznes usieciowiony Tworzenie sugestywnych ofert Budowanie przewagi konkurencyjnej Sposoby na zdystansowanie rywali w e-biznesie Wirtualny biznes - prawdziwe pieniądze Masz dość pracy na etacie? Nie czerpiesz z niej satysfakcji, a i finansowo pozostawia ona wiele do życzenia? Twoje ambicje sięgają dalej? ...