Książki

Księga Adsów. Twój przewodnik po dżungli social mediów

Księga Adsów. Twój przewodnik po dżungli ...

Autor: Franciszek Georgiew

Firma w sieci Facebooka, LinkedIna i Snapchata... ... oraz innych mediów społecznościowych. Promowanie swojej biznesowej aktywności w sieci wygląda dziś zupełnie inaczej, niż dziesięć, a nawet pięć lat temu. W każdym razie - wyglądać powinno. Dawno, dawno temu, w czasach, gdy królowały ...

30.87 zł (-18.13zł)
kup teraz
Kto Ci ukradł marzenia? Czyli autorska metoda realizacji #1000marzeń

Kto Ci ukradł marzenia? Czyli autorska ...

Autor: Michał Wawrzyniak

Dzięki metodzie #1000marzeń w ciągu najbliższego roku osiągniesz więcej niż w całym wcześniejszym życiu! Przyznasz, że to solidna obietnica. Jednakże nie jest oparta tylko na słowach - stoi za nią ogromna liczba testów. Osobiste doświadczenie i zmiana tak szokująca, że do dziś niewiarygodna dla ...

39.90 zł
kup teraz
Lean Customer Development. Twórz produkty, po które klienci będą ustawiać się w kolejkach

Lean Customer Development. Twórz produkty, ...

Autor: Cindy Alvarez

Znaj klienta swego Zweryfikuj swoją hipotezę, rozmawiając z właściwymi osobami. Krok po kroku naucz się prowadzić skuteczne wywiady Customer Development. Rozpoznawaj zachowania klientów, ich problemy i ograniczenia. Na podstawie pozyskanych w ten sposób informacji zbuduj minimalnie ...

39.90 zł
kup teraz
Logo Design Love. Tworzenie genialnych logotypów. Nowa odsłona

Logo Design Love. Tworzenie genialnych ...

Autor: David Airey

Twórz logotypy, które rzucają na kolana! Jak czerpać od najlepszych i zachować oryginalność? Gdzie szukać twórczych inspiracji? Jak negocjować z klientami? Logo to jeden z kluczowych elementów tożsamości wizualnej każdej marki. Może pomóc jej osiągnąć szczyt ...

41.40 zł (-27.60zł)
kup teraz
Logo Design Love: Zaprojektuj genialny logotyp!

Logo Design Love: Zaprojektuj genialny ...

Autor: David Airey

Sprawdź, jak tworzyć najlepsze logotypy! Po czym poznać dobre logo? Jak wycenić projekt? Na co zwrócić szczególną uwagę przy projektowaniu logo? Czy wiesz, czym jest "dobre logo"? Dobre logo to takie, które przez kilkadziesiąt lat nie uległo zasadniczym zmianom. Jest znane ludziom na całym świecie i ...

49.00 zł
kup teraz
Marketing internetowy w Google. Pozycjonowanie, Ads & Analytics dla biznesu, e-commerce, marketerów

Marketing internetowy w Google. ...

Autor: Krzysztof Marzec, Tomasz Trzósło

Merytorycznie, praktycznie i konkretnie Pamiętasz czasy, gdy w branży reklamowej obowiązywał podział na ATL i BTL, o uwagę klienta walczono za pomocą wtykanych w drzwi ulotek, plakatów na drzewach i słupach, a wszyscy ekscytowali się spotami w telewizji i radiu? W ciągu ostatnich kilkunastu lat sytuacja ...

51.35 zł (-27.65zł)
kup teraz
Marketing w Internecie. Strategie dla małych i dużych firm

Marketing w Internecie. Strategie dla małych ...

Autor: Piotr Guziur

Charakterystyka Internetu i jego użytkowników pozwala na zrozumienie do kogo możemy za jego pomocą dotrzeć, w jaki sposób możemy przekazać informacje i jak sprawić aby prezentowane treści były interesujące i zachęcające. W zależności od pozycji przedsiębiorstwa na rynku stosowane są różne strategie. ...

39.99 zł
kup teraz
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki

Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś ...

Autor: Paweł Tkaczyk

Marka zaczyna się w głowie konsumenta, a do jej zbudowania potrzebna Ci przemyślana strategia. Na medycynie, polityce i marketingu znają się, jak wiadomo, wszyscy. I pewnie właśnie dlatego większość potencjalnie świetnych biznesów upada w ciągu pierwszych kilku lat działalności… Po prostu ich ...

32.94 zł (-21.96zł)
kup teraz
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki

Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś ...

Autor: Paweł Tkaczyk

Hejt to samo zło? Co by się stało, gdyby zabronić hejtowania? >> PRZECZYTAJ Zero teorii Sama praktyka Polski autor w polskich realiach Najbardziej aktualna wiedza Marka zaczyna się w głowie konsumenta, a do jej zbudowania potrzebna Ci przemyślana strategia. Na medycynie, polityce i marketingu ...

29.90 zł
kup teraz
Marketing internetowy w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane

Marketing internetowy w małej firmie. ...

Autor: Holly Berkley

Sztab doradców ds. e-marketingu: dokona selekcji grupy docelowej i dobierze odpowiednie narzędzia dotarcia do niej pomoże Ci przygotować interesującą treść na Twoją stronę WWW wyjaśni specyfikę programów partnerskich podpowie, jak pozycjonować witrynę w wyszukiwarkach zorganizuje dla Ciebie kampanię ...

34.90 zł
kup teraz