
Księga Adsów. Twój przewodnik po dżungli ...
Autor: Franciszek GeorgiewFirma w sieci Facebooka, LinkedIna i Snapchata... ... oraz innych mediów społecznościowych. Promowanie swojej biznesowej aktywności w sieci wygląda dziś zupełnie inaczej, niż dziesięć, a nawet pięć lat temu. W każdym razie - wyglądać powinno. Dawno, dawno temu, w czasach, gdy królowały ...

Kto Ci ukradł marzenia? Czyli autorska ...
Autor: Michał WawrzyniakDzięki metodzie #1000marzeń w ciągu najbliższego roku osiągniesz więcej niż w całym wcześniejszym życiu! Przyznasz, że to solidna obietnica. Jednakże nie jest oparta tylko na słowach - stoi za nią ogromna liczba testów. Osobiste doświadczenie i zmiana tak szokująca, że do dziś niewiarygodna dla ...

Lean Customer Development. Twórz produkty, ...
Autor: Cindy AlvarezZnaj klienta swego Zweryfikuj swoją hipotezę, rozmawiając z właściwymi osobami. Krok po kroku naucz się prowadzić skuteczne wywiady Customer Development. Rozpoznawaj zachowania klientów, ich problemy i ograniczenia. Na podstawie pozyskanych w ten sposób informacji zbuduj minimalnie ...

Logo Design Love. Tworzenie genialnych ...
Autor: David AireyTwórz logotypy, które rzucają na kolana! Jak czerpać od najlepszych i zachować oryginalność? Gdzie szukać twórczych inspiracji? Jak negocjować z klientami? Logo to jeden z kluczowych elementów tożsamości wizualnej każdej marki. Może pomóc jej osiągnąć szczyt ...

Logo Design Love: Zaprojektuj genialny ...
Autor: David AireySprawdź, jak tworzyć najlepsze logotypy! Po czym poznać dobre logo? Jak wycenić projekt? Na co zwrócić szczególną uwagę przy projektowaniu logo? Czy wiesz, czym jest "dobre logo"? Dobre logo to takie, które przez kilkadziesiąt lat nie uległo zasadniczym zmianom. Jest znane ludziom na całym świecie i ...

Marketing internetowy w Google. ...
Autor: Krzysztof Marzec, Tomasz TrzósłoMerytorycznie, praktycznie i konkretnie Pamiętasz czasy, gdy w branży reklamowej obowiązywał podział na ATL i BTL, o uwagę klienta walczono za pomocą wtykanych w drzwi ulotek, plakatów na drzewach i słupach, a wszyscy ekscytowali się spotami w telewizji i radiu? W ciągu ostatnich kilkunastu lat sytuacja ...

Marketing w Internecie. Strategie dla małych ...
Autor: Piotr GuziurCharakterystyka Internetu i jego użytkowników pozwala na zrozumienie do kogo możemy za jego pomocą dotrzeć, w jaki sposób możemy przekazać informacje i jak sprawić aby prezentowane treści były interesujące i zachęcające. W zależności od pozycji przedsiębiorstwa na rynku stosowane są różne strategie. ...

Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś ...
Autor: Paweł TkaczykMarka zaczyna się w głowie konsumenta, a do jej zbudowania potrzebna Ci przemyślana strategia. Na medycynie, polityce i marketingu znają się, jak wiadomo, wszyscy. I pewnie właśnie dlatego większość potencjalnie świetnych biznesów upada w ciągu pierwszych kilku lat działalności… Po prostu ich ...

Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś ...
Autor: Paweł TkaczykHejt to samo zło? Co by się stało, gdyby zabronić hejtowania? >> PRZECZYTAJ Zero teorii Sama praktyka Polski autor w polskich realiach Najbardziej aktualna wiedza Marka zaczyna się w głowie konsumenta, a do jej zbudowania potrzebna Ci przemyślana strategia. Na medycynie, polityce i marketingu ...

Marketing internetowy w małej firmie. ...
Autor: Holly BerkleySztab doradców ds. e-marketingu: dokona selekcji grupy docelowej i dobierze odpowiednie narzędzia dotarcia do niej pomoże Ci przygotować interesującą treść na Twoją stronę WWW wyjaśni specyfikę programów partnerskich podpowie, jak pozycjonować witrynę w wyszukiwarkach zorganizuje dla Ciebie kampanię ...