Książki

Społecznościowy BOOM. Wykorzystaj potencjał sieci e-kontaktów do wykreowania marki, zwiększenia sprzedaży i zdominowania rynku

Społecznościowy BOOM. Wykorzystaj ...

Autor: Jeffrey Gitomer

Mistrzowskie wykorzystanie potencjału Przejdź z mediów społecznościowych do mediów biznesowo-społecznościowych! Nawiązuj nowe kontakty, zaciekawiaj ludzi i przyciągaj kolejnych klientów! Zobacz, co się dzieje, gdy atrakcyjność spotyka się z wartością! Pozwól, by pozytywne ...

39.00 zł
kup teraz
Skuteczne social media. Prowadź działania, osiągaj zamierzone efekty. Wydanie 2 rozszerzone

Skuteczne social media. Prowadź działania, ...

Autor: Anna Miotk

Firma w społecznościowym oceanie. Im głębiej, tym mniej bezpiecznie Fake newsy. Trolling. Kryzysy PR wybuchające złośliwie w piątki, o godzinie dwudziestej drugiej. Niezadowoleni klienci, którzy używają profilu firmowego niczym książki skarg i zażaleń. Internetowi hejterzy, którzy tylko ...

49.00 zł
kup teraz
Sześć pikseli oddalenia. Zarabiaj dzięki sieci Web 2.0

Sześć pikseli oddalenia. Zarabiaj dzięki ...

Autor: Mitch Joel

Technologia to TY Nowe modele biznesowe Tworzenie sieci kontaktów Badania i analityka Marki generowane przez konsumentów Łączenie się internetu i kanałów mobilnych To podstawowy przewodnik po misternych i skomplikowanych relacjach społecznych, przeznaczony zarówno dla dyrektora ...

39.00 zł
kup teraz
Tajniki Konwersji. Jak zmienić potencjalnego klienta w zadowolonego nabywcę

Tajniki Konwersji. Jak zmienić potencjalnego ...

Autor: Chris Smith

Poznaj tajniki konwersji i poczuj, jak zwiększają się Twoje zyski! Marketing — to właśnie on pozwala wyróżnić się z tłumu przeciętnych sprzedawców, usiłujących wcisnąć swoje produkty coraz bardziej świadomym konsumentom. Naprawdę dobry marketing to nie taki, w którym rzucasz ...

39.90 zł
kup teraz
Twoja e-platforma. Jak się wybić w świecie pełnym zgiełku

Twoja e-platforma. Jak się wybić w świecie ...

Autor: Michael Hyatt

Michael Hyatt pisarz z list bestsellerów "New York Timesa" Michael Hyatt, jeden z pionierów sieci społecznościowych i blogowania, dzieli się swoimi pomysłami. To gwarancja udanej kampanii, mającej na celu zwiększenie widoczności w Internecie. Czerp z jego doświadczeń i zaoszczędź sobie frustracji. ...

39.90 zł
kup teraz
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie II

Twoja firma w social mediach. Podręcznik ...

Autor: Marcin Żukowski

Czy da się rozwijać biznes bez social mediów? Dwadzieścia lat temu nie istniały. Dziesięć lat temu przedsiębiorcy korzystali z nich sporadycznie. Dziś prowadzenie bloga, profilu na Facebooku, kanału w serwisie YouTube, konta na Instagramie czy na Twitterze staje się powoli nie wyborem, ale ...

39.90 zł
kup teraz
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie III

Twoja firma w social mediach. Podręcznik ...

Autor: Marcin Żukowski

Świat, w którym pewna jest tylko zmiana Social media - Facebook, Instagram, Twitter, YouTube i inne tego typu byty - są już z nami tak długo, że niemal wszyscy zdążyliśmy się do nich przyzwyczaić i uznać je za zwykły element naszej codzienności. Wszyscy, a więc także przedsiębiorcy. Wydawałoby ...

49.00 zł
kup teraz
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw

Twoja firma w social mediach. Podręcznik ...

Autor: Marcin Żukowski

Dzień dobry! Co u Ciebie słychać? Media społecznościowe mają się do tych tradycyjnych jak małe firmy do wielkich korporacji. Facebook, Twitter, Instagram — to narzędzia szybkie, bezpośrednie i pozbawione zadęcia. Twoja firma też taka jest, prawda? Może nie pracują dla Ciebie rzesze ludzi. Może Twoje ...

37.00 zł
kup teraz
Twitter. Prawdziwa historia o bogactwie, władzy, przyjaźni i zdradzie

Twitter. Prawdziwa historia o bogactwie, ...

Autor: Nick Bilton

Od hakera do miliardera W chwili pisania tej książki liczba aktywnych użytkowników Twittera sięgała 300 milionów. Serwis ten stał się narzędziem wykorzystywanym do walki z opresyjnymi rządami na Środkowym Wschodzie, marketingowym wsparciem przedsiębiorstw oraz ogólnoświatowym salonem ...

39.90 zł
kup teraz
Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego. Wydanie II poszerzone

Ty w social mediach. Podręcznik budowania ...

Autor: Marcin Żukowski

Ty plus inni ludzie Każdy z nas jest marką. Ja, Ty, on i ona - jesteśmy sobą dla siebie, matką dla córki, ojcem dla syna, dzieckiem dla rodzica, mężem dla żony, szefową dla podwładnego. Twoja marka osobista to Ty plus - czyli Ty oraz otaczający Cię ludzie. Social media to także - ni mniej, ni więcej ...

39.90 zł
kup teraz